דני דנון מבהיר: "אתמוך בממשלה גם אם לא אקבל תפקיד"

    אייל ראובן No Comments on דני דנון מבהיר: "אתמוך בממשלה גם אם לא אקבל תפקיד"

    חה"כ דני דנון ב'מהדורת הבוקר': "אני מקווה לקבל את תפקיד יו"ר הכנסת. אני כמובן אקבל כל החלטה שתתקבל בליכוד. אתמוך בממשלה כך או כך"

    צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ דני דנון (הליכוד), לשעבר שגריר ישראל באו"ם, מבהיר בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), כי יתמוך בממשלה גם אם לא יקבל את התפקיד בו הוא חושק. "אני מציע לכולם לקחת כל פרסום עכשיו בערבון מוגבל. יש משא ומתן. יש ממשלה חדשה בדרך שתהיה ציונית לאומית ולא תחשוש למשול", פתח דנון בהתייחסו לפרסומים שונים, בהם בדבר הכוונה לסגור את תאגיד השידור.

    "אני לא מאלה שמתייאשים", הוסיף דנון בהתייחס לשאיפתו לכהן כיו"ר הכנסת, אך ציין עם זאת כי "עד שלא ייסגרו ההסכמים עם השותפות לא תתחיל חלוקת התיקים בליכוד".

    "אני מקווה לקבל את תפקיד יו"ר הכנסת", אמר דנון והדגיש: "אני כמובן אקבל כל החלטה שתתקבל בליכוד. אתמוך בממשלה כך או כך".

    על הפרסומים בדבר הבלוק עם ביטן וכ"ץ, אמר: "גם הדיווח הזה לא היה נכון. בליכוד יש סיעה אחת ואליה אני משתייך. הליכוד היא תנועה דמוקרטית ומותר לאנשים לדבר".

    ביחס לפרשיית החייל בחברון, אמר דנון: "אנחנו לא מסכימים עם מה שהחייל אמר אבל גם לא עם העונש הבלתי מידתי שהוא קיבל. זה פרס לאותם פרובוקטורים שמטרידים את החיילים. אני אומר לכם שביום שישי הקרוב יצאו עוד מאות פרובוקטורים כדי לנסות להפיל עוד חיילים בפח".



    0 תגובות